در هر بازاری خدمت دهید!

در هر بازاری خدمت دهید!

با راهکارهای سلف سرویس نیکو می‌توانید در هر بازاری، به همه مشتریان، خدمات مورد نیازشان را ارائه دهید.

نیکو برای چه بازارهایی مناسب است؟

در هر بازاری نیکوست

در نیکو هر راهکار یا خدمتی برای رفع نیاز‌ها و چالش‌های اصلی مشتریان آن صنعت طراحی می‌شود، تا کسب و کارها بتوانند به همه مشتریان خود خدمات دهند.

همه مردم برای ما VIP هستند، پس ارائه خدمات سریع و آسان به همه مردم جامعه بزرگترین هدف ماست. از همین رو برای هر بازار، راهکاری متناسب با آن را طراحی کرده‌ایم.

داستان نیکو کیوسک

چرا نیکو مورد اعتماد است؟

دسترس پذیری:

خدمات:

کسب و کار ها:

بازده:

رضایت:

نیکو معطوف به یک بازار نیست و کیوسک‌های نیکو تنها برای یک بازار خاص کاربرد ندارند از همین رو می‌توان از آنها در همه بازارها از جمله بازار خیریه، سلامت و درمان، حمل و نقل، خرده فروشی و… استفاده نمود.

بله. راهکارهای سلف سرویس با قابلیت‌ها و کاربردهای متفاوت با توجه به نیازها و چالش‌های هر بازار طراحی و ارائه می‌شوند. از همین رو می‌توانند پاسخگوی نیاز بازارهای گوناگون باشند.

این راهکارها از طریق اتوماسیون‌سازی فرآیندهای مختلف، کاهش زمان انتظار، افزایش دقت و بهبود تجربه مشتریان می‌توانند چالش‌های کوچک و بزرگ بازارها پوشش دهند.

برای بهره‌مندی از کیوسک‌های سلف سرویس نیکو در کسب و کار خود، ابتدا اهداف و نیازمندی‌های خود را مشخص نموده و سپس با مشاوران نیکو تماس بگیرید و نسبت به تهیه کیوسک، اقدام نمایید.

niku

تهران:

بزرگراه صدر،خیابان جهانتاب، قیطریه جنوبی، نبش بیگلرپور شرقی، پلاک ۲، واحد ۱

کرج:

بلوار هفتم تیر، چهارراه کارخانه قند به سمت چهارراه مصباح، نبش کوچه صفا، ساختمان نقشینه، طبقه اول

فکس:

۰۲۶۹۱۰۰۳۹۶

تلفن:

۰۲۶۹۱۰۰۳۹۶


طراحی شده بر پایه احترام توسط نیکو